zondag 23 augustus 2009

Ontbijt

Goedemorgen vanuit Chengdu. Heb ontzettend goed geslapen. De Amerikanen en Canadese hebben bijna helemaal niet geslapen. Etienne uit Frankrijk is pas om 03:00 uur gaan slapen. Ik kom er weer goed vanaf met mijn 8 uur diepe rust (00:00 - 08:00) en voel me echt fit. Ontbijt was echt grappig. Ik noem dat gewoon diner in de morgen. Heb lekker gegeten en kom op deze manier wel door de 4 weken heen. Hoef vanmiddag waarschijnlijk niet te luchen (heb me nou ook niet helemaal rond gegeten). We gaan nu even shoppen in een electronica-winkel en vanmiddag hebben we om 14:30 onze eerste afspraak.

1 opmerking:

Anoniem zei

Niet teveel eten Alfred. Als je zo doorgaat moet je extra betalen voor de terugreis. Goed te horen dat je niet omkomt van de honger daar.

Groeten uit de Fortis Bank

Een reactie posten