zondag 20 september 2009

Afscheid (Etienne, Alfred en Rasni)


200908_CSC 444
Originally uploaded by CSC China Team 3
Aan alles komt een einde en ook aan dit CSC programma in Chengdu, China. Vanmorgen zijn 4 collega´s vertrokken richting hun families (India, Brazilie en Canada). Vanavond voor het laatst diner met mijn collega´s uit USA, Frankrijk en Malaysie. Morgenochtend vertrekken ook wij richting huis en zal ik morgenmiddag landen in Amsterdam.

Het is zeer de moeite waard geweest en ben blij dat ik deelnemer mocht zijn in dit unieke programma. In de afgelopen weken heb ik een goede relatie kunnen opbouwen met mijn collega´s en hopelijk treffen we elkaar weer maar dan waarschijnlijk op een andere plaats op deze aardbol.

Het is fijn om morgen weer huiswaarts te keren richting vrouw, kinderen en familie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten